На відміну від сайту, на лендінг пейдж користувачеві пропонують зробити щось одне. Наприклад, на сайт компанії приходять різні люди. Хтось просто дізнатися про компанію, інші, щоб почитати про продукти. Але на сторінку із вакансією перейдуть ті, кому вона цікава. Якщо сторінка з вакансією буде створена за певними правилами і міститиме в собі пропозицію (наприклад, відгукнутися на вакансію), її також можна вважати лендингом.
Такі сторінки створюють для вузької аудиторії. Їх ефективно використовувати в рекламі і тоді, коли потрібно зосередитись на чомусь певному — продажі, інформації, запрошенні передплатити розсилку тощо.
Якщо у вас є бізнес або ваша діяльність пов’язана з людьми, вам знадобиться лендінг пейдж.
Лендінги розроблені у компанії Remote Industries